21 december.

illamåendet har avtagit litegrann nu efter att jag lyckats proppa i mig en portion mat, men mådde inte ok imorse!

hästarna står inne, dom kommer vara gode arga när jag kommer hem sen! men de var så kallt imorse så dom fick rent stanna kvar inne, mamma lovade att ge dom fruckost och Jonte skulle ge domnu till lunch, så dom svälter då inte ihjäl ;)

i afton då jag kommer hem ska jag ta ut Bajen på en ridtur, får se om jag tar monster Bobby en runda oxå eller om jag gör det imorn, beror på hur kallt de är och hur mkt jag fryser :P sen ska jag gå en promenad med vovvsingarna så dom får avreagera sig litegranna :)

förövrigt så längtar jag sjukt mkt till fjälls! längtar i sinne tills vi får stugan u slutet av januari :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0