13 december,

lucia idag! tiden går så fort, knpt 2 veckor kvar nu till självaste julafton, och som vanligt inga julklappar inköpta än.
Jobbar ikväll ,ledig imorgon,jobbar onsdag förmiddag några timmar, sen jobbar jag torsdag hela dagen ungefär, men sen väntar helg! eller nej, jag lovade att jobba hos assistenten på lördag kväll, men de ska bara bli roligt :)

Funderar på om jag ska dra till stan imorgon eller om jag far till stan på fredag? fredag får de nog bli, då har jag absolut inget inplanerat så då kan jag strosa runt i lugn och ro och försöka fixa klart alla julklapparna.

Förövrigt är det -20,5 grader ute idag, jag hade tänkt ut och köra Bajen en sväng men de får då rent vara! nu får de sluta vara såhär kallt ute, liknar ingenting , men de ser iaf ut som att de ska bli varmare i slutet av veckan här, och snö ska de komma oxå! kan inte bli mer perfekt :)

Nu ska jag strax ta och göra lite lunch, sen duscha för att sedan bege sig iväg mot jobbet.
Ikväll eller imornkväll ska vi ta och klä julgranen, julstämningen kommer krypandes faktiskt! :]

sen kommer pappa hem inatt :D!


<3


Kommentarer
Postat av: mican

jag kan gå med dig på stan på fredag om du vill :)?

2010-12-13 @ 15:34:05
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0