9 april.

För tillfället suger livet ganska hårt, jag kan verkligen inte förstå hur falska och elaka människor de finns där ute.
Just nu vill jag bara ha mitt hus, börja fixa och dona så man får tänka på annat för en stund.

Förövrigt så far jag till fjällen över helgen med Jonatan ola och apa, men har inga pengar att spendera i stort sett, så för min del blir de att puttra ner med mamma och pappas skoter på isen och fiska och vara med hundarna, medan de andra kommer fara ut med skotrarna och vara borta hela dagarna, kommer bli lite ensamt, men jag får iaf vara på världens underbaraste plats, en liten tröst iaf.


sen blir saker och ting inte bättre över att de är slaskigt och geggigt överallt, mulet och jävligt!
har sagt de förr, och jag säger det igen, jag HATAR den här tiden på året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0