25 april.

Nu är huset klart och betalt, igårkväll fördes pengarna över på deras konto!
och jisses så slut jag är efter allt arbetande, känns som vi hållit på ungefär dygnet runt med att fixa och dona i huset.
Men nu är iaf nedrevåningen klart, vill säga köket och vardagsrummet. Igår natt satt jag och Jonatan upp fondväggen i vardagsrummet, och jag måste säga att de blev riktigt bra! jag är verkligen nöjd med allt vi lyckats åstakomma :) nu är det "bara" övrevåningen" kvar, blir antingen att vi far till stan imorgon och fixar färg till sovrummet, eller tisdag då jag fått lön, de låter bäst, men eftersom att vi vill få klart allting så fort som möjligt så får vi se vad som sker. är inte bara färg som ska inhandlas , utan även ev en dator och massa smågrejjer .


Idag har jag faktiskt fått jobb, började kl 7,30 imorse och jobbade till 12, sen börjar jag om nu kl 18 framtill 21, sedan ska ja gå över till huset igen och fixa litegrann, ska bla måla till stolarna litegrann , såg att jag missat på några ställen ;) haha! sen väntar sängen, är sjukt trött.


i veckan så blir de nog rätt full rulle kan jag tro, huset ska fixas och hästar ska tas om hand, ska försöka hinna ner på banan på onsdag hade jag tänkt, om jag får ngn som kan ställa upp och hjälpa mig vill säga, återstår att se.
sen fredag har vi ju valborgs, då ska vi tillbringa kvällen hos harald och sussie är de planerat :) kommer nog bli trevligt! sen söndagen (2 maj) så kommer harald och sussie hem till mig och Jonatan på kalas, då jag fyller 20 år den 4 maj :) och eftersom de är mitt i veckan så antar jag att dom inte har tid att komma då, så då tänkte jag att då kanske de passar under helgen ist. Då blir de iaf tårta och grillning! blir årets första grillning för min och Jontes del , jag längtar redan ^^


Nu ska jag ta och he mig ut och ge hästarna mat, sedan göra mig redo för att fara iväg och arbeta igen!
slänger upp en liten bild på köket så ni får lite humm om hur de ser ut, de är såklart kvar lite finjusteringar osv, tex som gardiner och sådant där, men iaf!



bilden är tagen med mobil, så ni får stå ut med den hemska kvaliten! men ska ta med mig digitalkameran och ta lite bättre bilder senare då vi fått till de lite bättre :)


Kommentarer
Postat av: mican

åh så kul :D

2010-04-27 @ 10:59:10
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: sussie

OJ SÅ FINT ni har fått det :D

Längar till att få komma och se hur ni har det :)

längtar även till resten av gångerna vi ska träffas i veckan ;) snart blir lillan stor, fäller nog en liten tår tror jag :P

Tänkte höra med dig vilken tid ni hade tänkt på sändag? såg nämligen att jag har match men den var på förmiddagen och mitt på dagen så passar det bra att vi kommer direkt efter den? :) kram

2010-04-27 @ 19:44:35
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0