13 april.

Hemma efter en välbehövlig semestertripp i fjällen, var helt underbart med kanon väder hela tiden! vilket resulterat att jag ser ut som en räka, bokstavligen talat! kan knapt le för att de spänner i kinderna så mkt :P

Jag kan vell inte säga att livet känns sådär superroligt, men de var skönt att komma ifrån allting ett tag och tänka på ngt annat för en stund, men nu när man kommit hem känns de som man landat på ruta ett igen? igentligen behöver jag inte vara så deprimerad tror jag, men jag antar att jag kommit i en sådan period där allting känns förjävligt.
Men jag tror att det är bra att ha det så IBLAND, man lär sig uppskatta de bra sakerna som händer i livet mer .
Förövrigt så vill jag tatuera mig, och jag vet precis vad de ska ska vara! iaf på ett ungefär, en text där det står "att leva är mer än att bara hålla sig vid liv" , jag verkligen älskar den texten! för den är så jävla sann, livet är så mkt mer än så!



till er som undrar hur de gick med min soppa/nutrilett diet, jag fick en "liten"utskällning om hur ohälsosamt det är, vilket gjorde att jag slutade, nu äter jag ungefär som vanligt , men ska försöka röra på mig mer.


Hästarna då, ja. Föret ute suger totalt! så hästarna får sig en liten viloperiod nu med endast skritt ett tag framöver, då de inte finns nå vägar som håller för att springa på, jag längtar verkligen tills de torkar upp så man kan börja träna ordentligt! för detta liknar ingenting .


Sen angående huset, så står det ganska still, ungefär som vanligt.
papperen är fortfarande inne hos överförmyndarnämden, har inte hört ett skvatt, så antar att de inte hänt ngt.
Men jag börjar bli otålig, riktigt otålig faktiskt!

Nu ska jag försöka göra ngt vettigt, men fråga mig inte om vad det är, för de vet jag inte själv än.



Kommentarer
Postat av: mican

rekan :D

2010-04-15 @ 15:00:11
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0