1 april, dag 1.

Ny månad med nya möjligheter, Idag är första dagen med nutrilett, eller började redan igår afton, men de räknas inte då jag åt en hamburgare till lunch :P! var även till byske igår afton och köpte lite olika soppor som jag kan variera med, så idag började jag min morgon med 2,5 dl mexicana soppa =50 kcal , sen for jag och plockade upp jennie för att dra oss mot staden och fixa pass åt henne, så vi tar oss utomlands :P! sen blev den en sallad inne på waynes och sedan en liten sväng in på makeup store där jag köpte en ny foundation,svindyrt , 245kr! men säkert värt det, återstår att se, har aldrig innan varit missnöjd med deras produkter så lär inte bli det igen.

Nu har jag just kommit hem, har släppt av jennie hemma hos sig . ska ta och ge hästarna mat och sen ska jag träna lite tror jag, sedan vila, är ruskigt trött idag! måste vara detta gråväder som gör att man känner sig slut.

Till middag idag ska jag nog köra på en nutrilett chake, och ev ett par matskedar keso för att få tugga litegrann.
Ikväll blir det endast frukt som får ätas efter kl 7, ingenting annat! helt ärligt så känner jag mig väldigt motiverad till detta, jag vill verkligen lyckas!


sen måste jag berätta om gårdagen då jag for ut med Bajen,var ju kanonväder så jag bestämde mig för att rida ist,
tog med mig zigge oxå som fick springa brevid, iaf så värmde jag upp med lite dreyssr, gick lite serpentiner i skritt för att mjuka upp honom i båda sidor, sen en stund i trav, sedan blev de i stort sett galopp resten av turen, vilket gick superbra! han tog galoppskänkeln denna gång med utan som hellst tvivel, och jag fick korta honom i stort sett hur mkt som hellst och han höll den! de gick rent så pass sakta att lilla zigge hann med :P haha!
sen räsade vi sista 2 kilometrarna hem, och zigge hamnade låångt efter stackarn :P! fick vända om och möta honom sen då vi saktat av :P! sen avslutades ridpasset med lite dressyr igen, lite skänkelvikningar och serpentiner :) gick ruskigt fint! duktiga häst.


Nu ikväll blir de bara att ta de lugnt, ska träna litegrann och sedan fixa stallet, men sen blir de nog bara en tidig kväll, det känndes lockande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0