17/18 september.

Idag eller ska jag säga igår eftersom kl är efter 12? ;) vaknade iaf upp hemma hos Jonatan imorse, vilket jag gjorde även igår, otroligt skönt att sova hos honom för en gångsskull,  blir inte ofta eftersom jag har så mkt att göra när jag är här hemma, och de är svårt att komma ifrån djuren oxå då dom inte tar hand om sig själva ^^.

Kan börja med att igår så for jag med Bajen till Blåfors hem till Christer burström och Gun, de komme nämligen en kiropraktor dit som skulle kolla igen deras ena kallblods lusse, och sen Bajen då, ville kolla så att allt är okey med honom så att de bara är tuta ochköra :) vilket de var, inte ett endaste fel! känns otroligt skönt, 600 kr fick jag betala och då gick han igenom HELA hästen och klämmde och kände överallt, sen blev de ngn krona billigare eftersom han inte behövde åtgärda någonting.


sen igårkväll for jag tillbaka till stan hem till Jonatan, Bajen fick vila eftersom han blivit stretchad och igenom klämmd , bara för säkerthetskull, sen Bobby fick stå han med, dom såg så nöjda ut i hagen så :)!

Idag vaknade jag som sagt hemma hos Jonte, vi åt fruckost och sedan bar de av hem till mig för min del, började jobba kl 15 och slutade kl 20,30 men var klar kl 20, så emelie kom hit och såg idol med mig och sedan slingade jag hennes hår, blev skitbra! nu behövs bara en gång till tror jag, så kommer de bli toppen.


Imorgon ska jag ut med hästarna, ska höra om Jessika är sugen på att hänga med oxå så båda får följas tillsammans, dom tycker de är roligt mina små älsklingsgossar :)! sen är de alltid trevligt även för mig med lite sällskap, de går inte komma ifrån :) , sedan på kvällen kommer Jonte hit, vi ska mublera om på mitt rum och jag ska byta gardiner och fixa lite höstmys :] kommer bli bra tror jag, köpte nämligen nya gardiner igår, mossgröna panellgardiner med svarta franspanellgardiner som ska hänga bakom, kommer nog bli bra! bild kommer sedan ;)
sen ska ngn hylla upp och sedan ska de inhandlas ngn snygg krukväxt som ska sättas dit, sedan ska mina tavlor upp som jag framkallat !.

Lördag blir de ut och köra Bajen, blir 1,5mils rundan tänkte jag, ska även iväg till ersmark med emelie och titta på när camilla R hopptävlar med sin häst iris, ska bli väldigt trevligt! sen söndag jobbar jag, börjar kl 7 -.- sen börjar jag kl 7 måndag med tror jag, måste kolla upp de där lite mera nogrannt känner jag så jag inte missar ngt .

Sen har mina saker från Börjes kommit idag oxå! men ska skicka mamma att hämta ut det imorgon, oj så roligt:D

nej, nu väntar sängen, ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0