26 november.

Inatt har de faktiskt kommit lite snö, så nu är de iaf vitt ute! känns lite bättre, dock är de +2,3 grader ute nu, så de blir inte så mysigt efter vägarna, slaskigt och jävligt -.- men till helgen blir de kallare, jag hoppas att dom har rätt! snart är de december, då ska de fan vara snö och kallt ute! annars är de fan nå feel .

Jag har inte hunnit med något idag, dels för att jag varit tjurig över att jag inte haft ngt att äta, de resulterar alltid till att jag blir sur och vägrar göra ngt :P! så jag har suttit framför tvn till typ halv 4 idag, om vi bortser från de stunder jag gått ut och gett hästarna mat, sen nu halv 4 började jag jobba, är hemma på middagsrast nu men ska snart iväg igen , slutar kl halv 9 ikväll och då ska jag ut och köra Bajen i mörkret :] myysigt, sen ska jag trickträna Bobby litegrann hade jag tänkt, ska se om han börjar förstå de här med att ta godis mellan bakbenen :)
sen blir de in i huset och småstäda litegrann, imorgon (fredag) är jag ledig hela dagen, då ska jag ta tag i mitt rum! sen fortsätta att städa nere och göra jul klart. Men först ska jag ut med båda hästarna!

Täcket jag beställde från Börjes för några veckor sedan har tydligen legat på konsum i byske i 3 veckor! utan att jag vetat om de? dom skickade inget brev om att de kommit :O vafan! fick ett mejl igår av börjes att dom fått igen täcket pga att jag inte hämtat ut det :S? KUL, jag behövde det verkligen! så igårkväll satte jag mig och beställde ett nytt, hoppas att de dyker upp till veckan då, annars blir ja arg -.-!


I helgen har jag som full rulle, jobbar kväll både lördag och söndag (pengar <3 ) ! sen under dagen blir de ännu mer julstök, och ev lite bakning? måste ju förbereda inför julen ordentligt :P sen ska jag nog ge upp den här LCHF kosten om ett par veckor, eftersom de är jul, då ska man äta mkt och onyttigt ! de hör julen till, får fortsätta igen då julen är över helt enkelt :) svårare än så är de inte.


Nu ska jag göra mig redo att he migiväg och arbeta igen!


Kommentarer
Postat av: mican

då kunde du ju ha varit med mig iaf!

2009-11-27 @ 18:35:49
Postat av: jessika

jadå, så lite så :)

åh, det är så kul att börja julpynta, jag har också gjort lite jul i mitt rum så nu äre bara vänta tills man ska klä granen ;)

2009-11-27 @ 21:58:53
URL: http://lundmarkarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0