2 november.

Turen ska inte få hålla i sig länge, idag är Bajen dålig i magen IGEN! :( jag är så less nu, jag vill att han ska bli bra <3 jag är så fruktansvärt rid/kör sugen och sen ser jag både på han och Bobby hur dom vill komma ut och röra på sig , och stackars Bobby som ska lida för detta oxå, men vill inte lämna Bajen ensam så han ska måsta bli orolig. ÅÅH åt helvete med allt just nu, jag blir så jäävla nedstämd :/

jag ringde iaf veterinär alba som jag haft kontakt med nu under dessa 2 veckor han varit dålig, så nu sätter vi in en antibiotika kur på 5 dagar , sen ska han vara utan i 2 dagar och förhoppningsvis blir de bättre då.
Blir de inte det så vet jag inte vad jag gör, känns som jag försökt allt snart , sen var han ju bra igår under dagen? jag fattar de inte.


har inget mer att skriva om för tillfället, sen har jag ingen lust heller längre. :,/






Kommentarer
Postat av: Camilla

gud vad jobbigt :/ det är aldrig roligt när det är så :S

2009-11-02 @ 19:24:29
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0