13 november (fredag den 13)

Imorse mådde jag inte alls bra, när jag skulle ta ut hästarna började jag skaka som ett tok! blev svag i benen och jätte yr, obehaglig känsla! så nu har jag legat och vilat i soffan,har svalt 3 st ibumetin och nu känner jag mig ngt piggare faktikst, men inte alls bra endå.

Jag som hade tänkt fara till stan idag och förbi seket och lämna in nå papper, sen göra lite ärenden, men de blev som sagt inge av -.- jag hatar att vara sjuk, jag ahr inte kunnat sova ngt inatt heller nästan pga av min förbannade näsa som var så tät att inte ens nässprayen hjälpte! shit så arg jag varit, de har gått en halv flaska nässpray bara inatt, så jag måste be mamma eller pappa köpa en till så jag inte blir utan i helgen, de hade varit katastrof!


ikväll blir de att endast ta de lugnt, ska inte röra en fena! för jag ska fan vara frisk imorgon, jag har inte tid med sånt här skit -.- ! imorn behöver hästarna komma ut, sen måste jag städa och röja inne på mitt rumm och sedan en massa annat småskit.


De är ju trots allt fredag den 13 idag, kanske därför jag varit "extra" sjuk idag? :O vem vet.

Nu ska jag vila en stund så jag orkar leva när Jonte kommer i afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0