9 mars.

De blev inte att sova så länge idag tyvärr, min hjärna är inställd på att jag ska vakna halv 8 sen fjällen veckan :P
Men de kanske bara är bra, att jag börjar vakna ännu tidigare så jag hinner göra mer saker under dagen.?
Låg iaf kvar i sängen och myste med Jonatan till kl var halv 9, steg upp och gick ut med vizzla och sedan tog jag ut hästarna.

Nu har jag ganska nyligt ätit fruckost/lunch, jag är så otroligt less på mackor nu efter lovet :P så jag gjorde lite spagetti och baconsås, onyttigt men gott! var så sugen på mat att de inte var sant.

Nu sitter jag här och tjollrar på, ska snart bege mig ut och köra Bobby en runda, de blir bara lugn jogging idag med tanke på att han stått en hel vecka, och veckan därföre inte tränat så intensivt.
Jag måste verkligen börja komma igång med detta nu och träna regelbundet , nu när vädret är betydligt bättre och de börjar gå mot vår så blir de troligast lite lättare, man slipper -20 grader och snöstorm 24/7 ? hoppas jag.
så nu blir de andra bullar!

ska försöka träna på ett par veckor här hemma , sen ska jag ta ner honom på banan och ge honom ett snabbjobb och se hur det ser ut:) så får vi se sedan hur jag lägger upp det hela.
Såret han fick sedan han trampade sig ser kanoners ut och man ser knapt att de varit ngt där om man inte tittar nära!
Gud så skönt att det gick vägen, annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort.

Efter att jag kört Bobby en sv'ng ska jag skotta i stallet och göra klart för kvällen,sedan förbereda mig för avfärd mot staden, vi ska ev vara med harald och sussie om dom inte har ngt specielt för sig (vilket jag inte hoppas :P)
var länge sedan man träffade dom sorgligt nog;/ , Och imorn ska jag och sussie till poroma och fylla i våra tatueringar, de blir najs! äntligen, ska även passa på att beställa tid för en ny tatuering och ifyllning för min drake som jag har på benet, den måste fixas innan juli, annars måste jag troligast betala för att fylla i den, man har bara 1 år på sig att görat.

Nu ska jag dra mig utåt och göra ngt vettigt.
skirver troligast sedan.

sen så


RIP Hugo, född i maj 1998, död 2 mars 2009.  :,(
RIP Hulda
, född i september 2007, död 2 mars 2009.



Jag kommer aldrig förlåta er för detta, Aldrig någonsing....


Fick inte ens chansen att säg hejdå,Jag kommer sakna dig otroligt mkt, älskade kisse <3


Kommentarer
Postat av: sussie

VAAAA??? har hugo och hulda dött????

inte huuuugooo :(

2009-03-09 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0