9 mars inlägg 2.


Har just kommit in från stallet, var ut med Bobby en sväng vilket gick fint :)
lite klumpig till en början men skärpte tills sig sen efter en stund.
Tragiskt nog så trampade han sig igen, han brallade till för ngt obefintligt och trampade sig på bakbenet,
turligt nog inte så mkt, men tvättade och gjorde rent endå då jag kom hem.
häst jäkel, ingen koll på benen ;P

Har bestämt att han ska få börja träna lite markarbete, så han får lite mer kontroll på fötterna!

Hur som hellst, borstade upp honom ordentligt då vi komme tillbaks och håret bara flödar!
fast bättre har de blivit sen han fick börja äta B-vitaminerna, han ser inte lika skabbig ut nu :)
snörde på han täcke och sedan bjöd jag gossarna på vatten.
Har skottat i stallet och gjort klart oxå och nu ska jag börja göra mig klar för avfärd mot staden tror jag.
 Men jag har ett problem, vem ska ta ut hästarna imorn bitti? jag får tvinga mamma eller pappa att göra det,
kommer inte att vara hemma fören vid halv 4 imorn afton, så jag hoppas att de löser sig.

De blir iaf att vara med Harald och min älskade sussiee ikväll, de blir trevligt :D!
hörs sen.
en läcker bild på mig och en halv emelie ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0