31 mars.

hejhopp! fy satan vad jag sovit, jag skämms nästan, men en sak måste jag säga, det var sköönt!

Vaknade halv 12, så länge har jag inte sovit på jag vet inte hur länge?
skyndade mig upp och tog ut ett par surjäkla hästar! förlåt gossar, de var inte meningen, tur att dom fick extra mkt mat igårkväll iaf ;P annars hade det inte varit roligt för mig.

När jag släppte dom i hagen var dom som grodor båda två, sprang och hoppade omkring som idioter!

Nu är jag iaf inne  igen, och vi har verkligen ingenting att äta till fruckost, och jag är hungrig!
Jonte ropa just och sa att han hittade fiskpinnar i frysen, så de får vell bli det och potatis då ;S
Idag har jag igentligen inte mkt för mig, ska ut och köra Bobby en runda tror jag och sedan skotta i stallet,
skulle behöva fara iväg och handla lite, vi har inget drickbart! och ännu värre, knapt ngt ätbart :O
De kan inte annat än sluta illa, bäst att jag drar en repa till byske senare och in handlar ngt.

Sussie hade ringt mig i morse, de va ett nr jag inte alls kände igen! (jag viste först inte att de var hon)
så jag ringde upp och hör en röst mumla i telefonen.
jag -öh, hallåå!?
någon-mummel
jag-det är mia, någon har ringt mig från det här nummret?

då hör jag hur sussie skrattar i telefonen, då var de  det eländet som skrämde skiten ur mig :P !
de där ska du få sota för kan jag lova, jag hatar sånt där :P blir så pinsamt! haha

Näej, nu ska jag gåner och hjälpa Jonatan med maten, fiskpinnar och potatis är gränsfall för kompliserat för honom :P
hörs  sen.

Kommentarer
Postat av: sussie

åh micuuu, du är så lättskrämd :P

2009-03-31 @ 14:49:00
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0