31 mars, tidsfördriv.

Såhär tråkigt har jag faktiskt, snodde listan av åsa.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Mia, Micuu

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag vågar vara den jag är!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
De är så mkt.

4. Detta är jag rädd för:
spöken! och att bli lämnad.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat,mina djur, pengar! (vore inte dåligt att få varje dag)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
kullerbyttor,hoppa bungy jump /fallskärm,äta 20 kg kött ?HÖHÖ

7. Detta tycker jag om att göra:
vara med mina hästisar, och mina vänner och älskade Jonte.

8. Detta vill jag göra just nu:
fara ner på banan med Bobby

9. Bästa känslan:
Att känna lycka.

10. Värsta känslan:
Att känna sig värdelös och otillräcklig.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
fina ögon,ärlighet och humor!

12. Är jag kär just nu?
Jodå

13. Jag vill gifta mig...
De tror jag .

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Få fram en ruggit bra travhäst!, ha mkt pengar,och fara runt utomlands.

15. Min käraste ägodel:
Måste vara mina 2 hästar och Jonatan,


16. Något jag vill ha i present:
Pengar!

17. Detta har jag på mig just nu:
svarta mjukis braller ,vitt linne och en grå kofta

18. Favoritkläder:
mjuukt

19. Favoritdjur:
Hästar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
inget faktiskt, jag lyssnar aldrig på musik.

21. Favoritlåtar just nu:
ingen aning.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Matte och SO

23. Stjärntecken:
Oxe

24. En bok jag älskar:
vet ej

25. En film jag älskar:
Dont mess whit zohan ;)!

26. Tv-program jag gillar:
Ballar av stål!

27. Favoritdoft:
Jonatans armhålor ;)

28. Detta äter jag gärna:
Det mesta, men köttiga rätter är en favorit !

29. Dricker helst:
Loka ,cola, fanta pineapple, rosapantern!

30. Favoritgodis
mörkchokladiga majsbollar! och smultronplattor är en favorit, men nästan allt.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Grekland

32. Färg på mina ögon:
ljusblåå

33. Min längd:
165 cm

34. Jag tror på:
Att gå sin egen väg och göra det man själv vill, och spöken!

35. Jag spelar:
inget alls

36. Person jag beundrar:
Finns många, men jag ska vara ego och säga mig själv bla.

37. Så här bor jag:
Hus med mamma pappa och bror, 3 hundar,2 hästar och 1 hamster

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Plast ;)

39. Det här tänder mig:
kommer inte på ngt just nu ;P?

40. Det här gör mig avtänd:
dålig andedräkt!!

41. Favoritfärg:
Blå, svart .

42. Favoritcitat:
vet ej

43. En hemlighet jag vet:
säger jag det så blir de ingen hemlis.

44. Bästa present jag fått:
Macho då jag fyllde 12.

45. Senast köpta skiva:
ingen aning, tror inte jag har ngn.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt ansikte och mina tuttar, resten kan hänga sig.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
allt överflödigt fett som är ett helvete att bli av med!

48. Udda förmåga/egenskap:
jag kan prata massa konstiga dialekter.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
parasit

50. Vad lyssnar du på just nu?
fläkten på datorn

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
jag har tagit ut hästarn,ätit mat, och nu ska jag ut och skotta skit i stallet.

52. Var är dina föräldrar födda?
pappa i fällfors och mamma borti någerst?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
ingen aning, sysslar inte me sånt

54. Vilken är din favoritrestaurang?
älskar kriti, men dyrt som fan! Max noch krysset ligger högt på listan ;)

55. När badade du i en pool senast?
1 månad sen kanske

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja

57. Hur många barn vill du ha?
inte fler än 2 iaf.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hiphop/rap tjosan , folk med häng och plattkeps och t-shirts som går ner till backen!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
bryr mig inte.

60. Vad har du för TV-kanaler?
tillräckligt.

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.

62. Har du busringt någon gång?
joppp

63. Har du fått felparkeringsböter?
nej inte än, men kommer vell.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Finns inte planer i världen!!!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet och cypern

66. Har du en egen trädgård?
vi bor på en västerbottens gård.


67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
vet inte

68. Kan du alla orden i nationalsången?
jag tror det

69. Badkar eller duschkabin?
Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
vet inte

71. Favoritpizza?
oxfile pizza, caprichosa,kebab rulle.

72. Chips eller popcorn?
chips och dip!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
hatar läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
hahah nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Jonatan, vi åt på frasses!

78. Favoritchoklad?
ljus och medel mörk

79. När röstade du senast?
har inte röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
vet inte

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej men rosett.

82. Är du bra på matlagning?
en jävel på laga mat!

83. Klarar du att tanka själv?
Ja .

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
jaa

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej

87. Vad var det senaste du handlade?
måste varit koccosnöt hudkrämen

88. Har du kräkts offentligt?
Yes

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
fyfan vilken fråga. i nuläget hade jag nog svart mångmiljardär :P AHAH

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja de gör jag

91. Har du ringt något betalnummer?
jaa

92. Kan man vara vän med sitt ex?
de kan man vell

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Jonatan

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
ja de hade jag, och vitt!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
tro de är välkommen till telia mobilsvar, de mest irriterande man kan höra!

96. Vad har du i din väska?
jag vet inte, var länge sen jag använde den

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
smörjer in mig

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag är den jag är, trots allt.

99. Var hittade du den här listan?
Hos åsas blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Den som är lika dum och som har lika tråkigt som jag hade


 niggaaahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0