30 mars,grattis Jonatan <3

Nu är vi inne på kalas nr 2, och ett stort Grattis till min älskade Jonte som fyller 20 år idag :)! ♥

Vaknade för en timma sen,.ruskigt skönt var det att sova länge!
har varit vaken inatt och härjat på oxå, och min lilla Ruth har kommit på att hon kan springa i hjulet som hon har i buren, så jag blev lite less och bar in henne på toan, då blev de lugnt och jag kunde somna om igen.

som sagt så är de kalas nr 2 idag, hemma hos Jonatans mamma blir de denna gång .
Jag satt uppe halva natten och gjorde smörgåstårta (vilket jag aldrig någonsin gjort förr) , jag börjar bli lite nervös över vad folket ska tycka om den :P!?  jag ger inga garantier på smaken, men utsendet blev inte alls så tokigt !

jag ska snart ta och göra mig i ordning för avfärd mot stora staden, och innan kalaset börjar ska jag hinna in på kvantum och köpa den där hudkrämen som luktar koccos :]

Vi ska även hinna förbi travet en sväng kom jag på! och hämta christers finka så jag får ner Bobby på banan imorn, ska bli intresant att se hur det går.
´
Dags att göra sig klar, hörs sen.

Riktigt ruskigt dålig mobil kvalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0