29 mars.

Hej hopp!
vaknade vid 9 i morse, och var sur över att klockan var så lite, ville sova länge :(
Då säger Jonatan -men mia, klockan är 10 nu! man ställde fram klockan en timma igår.
Då blev jag nöjd igen :]

steg upp och snörde på hästarna täcken och sedan ut i hagen, nu har jag just ätit fruckost och ska snart snöra mig in i duschen och göra mig klar för stan, är som sagt kalas hemma hos Jonatans pappa idag.
Efter det blir de hem igen, fixa hästar osv.

Jag var tvungen att ringa sussie imorse, HAHA jag satt vid bordet då jag åt fruckost och Jonte fick ett sms av harald, då fick jag sacuu sjuka och var tvungen att ringa :]
Jag längtar till nästa fredag!

NU  ska jag göra mig i ordning, hörs kanske sen.

Kommentarer
Postat av: sussie

åh micuu, det finns bara ett botemedel mot den sjukan och det botemedlet ska du få på fredag ;)

pusss

2009-03-29 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0