27 mars.

Godmorgon , eller god eftermiddag ;P!?

Ruth har överlevt natten, men knapt att jag gjorde det!
Vizzla var helt hysterisk över att de var ngt mer i mitt rum än bara henne, och hon ville så gärna veta vad som var i buren, så vizzla rantade runt hela natten och pep och gnällde för glatta livet! satan så sur jag var.
Klockan blev kring 5 och jag ville verkligen dö på riktigt!
jag kastade ut vizzla ur rummet , men då satt hon bara utanför och pep ist, skit hund.
bara ta in henne igen, och hon lugnade faktiskt ner sig så jag kunde somna .

så vid halv 10 vaknade jag till, inte många timmars sömn inatt.
Planerna för dagen är att  fixa lite här hemma, ut och köra Bobby en sväng och sedan dra en repa till byske.
Måste handla så vi har ngt vettigthär hemma, finns inte mkt ;S
sedan ska jag ev hjälpa mamma en stund.

Jonatan for just hem till stan, han ska umgås med harald ett tag, jag antar att dom kommer skruva bil eller ngt sådant ;P
Han sa iaf att han skulle komma tillbaka hit till middagen, så jag slipper vara ensam :]
Ola ska troligast stanna i byske, och både mamma och pappa jobbar, kul att sitta själv en freda kväll?
Tur att jag slipper det :)

Dags att sätta igång med dagens sysslor tror jag.
sen måste jag säga att jag är väldigt peppad på fjällen till veckan!
harald och min favvo sacuuu kommer förbi över helgen, de kan inte annat än bli bra :)

hörs sen.


Kommentarer
Postat av: mican

sv: det ska jag göra :)

2009-03-27 @ 11:31:27
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0