25 mars.

Godmorgon !
Uppe med tuppen, nästan iaf ;P har faktiskt varit vaken sedan kl 8 i morse.
Har hunnit ta ut hästarna, och äta fruckost :)
Nu sitter jag här och chillar, ska ut och köra Bobby på en stund hade jag tänkt,sedan duscha,blev inte igår.
Efter det bär de av till stan, ska köpa foder till Vizzla och sen förbi travet en sväng och kolla läget.
Ev äta middag hemma hos Jonatan,vifår se hur jag gör med det.

Min pappa hämtar spån åt hästisarna idag, har haft helt slut i snart 1 vecka! men dom har faktiskt klarat sig endå, jessika hade en säck med halm som jag stal av henne :P stackars hennes kaniner blev utan :P haha.
Så idag/kväll ska jag skotta ur hela boxarna och he ditt nytt frächt spån, de blir prima det .

Påtal om allt, så vill jag ha en hamster!! eller ett marsvin, jag har nästan alltid haft ett marsvin, men mitt sista dog för ett par år sedan :/ . Dom är så otroligt söta och mysiga!
Men jag vet hur glad moder och far skulle bli, fast om jag säger att de är jontes så kan dom inte göra så mkt :P
HAHAH jag beter mig som om jag vore 10 .

Nu ska jag se lite tv, sen ut och köra häst!


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack för tipsen! Tro mig, det är ruskigt svårt! därför behöver jag all hjälp jag kan få :P

2009-03-25 @ 11:07:46
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0