24 mars,home again.

Hemkommen från fjällen efter en helt underbar helg tillsammans med min Jonatan :)
Vi hade en annan stuga än vad vi brukar ha, och den var jätte mysig! allt var helt perfekt och vädret var toppen hela tiden!
Vi fiskade på dagarna och åkte madrass, på kvällarna åt vi gott och såg massa film och bara myste.
Tack Jonatan för en underbar helg ♥

Idag kom vi som sagt hem, efter 4,5 timmas bilresa så "landade" vi hemma i fällfors igen, ganska skönt på ett sätt att komma hem måste jag säga, jag har verkligen saknat hästisarna och vizzla i massor! men rätt skönt att få vara ensam med Jonatan och bara konsentrera sig på honom och mig, de var välbehövligt.

Ikväll har Jessika varit hit och ridit på Bobby litegrann, gick fiint! men jag saknar snö på asfalten :(
den enda väg jag har att vara på nu håller på tina fram, och de är en grus väg, så när tjälen har tinat bort så blir den så mjuk och typ rasar ihop! så där går de inte heller vara om ngn vecka.

Jag ska ringa och höra med christer om hur banan ser ut nu, de var lunchtrav i måndags , första travdagen på väldigt länge! och sommarbana, måste höra om den hållit ihop som den ska eller om man bör vänta ett tag.
Men troligast funkar det, Då blir de banan på fredag iaf, ska försöka fara ner nu en gång i veckan och ge honom ett snabbjobb , kan inteprecis köra så fort här hemma längre med tanke på föret .

Hästarna fick iaf komma in ikväll efter att ha stått ute medan jag varit borta, dom vart ganska nöjda med läget tror jag :P
Nu ska jag äta ngt, är hungrig, sen ska jag ta mig en dusch!
och vetni, jag har faktiskt blivit lite brun, iaf fläckvis :P har fått fräknar som vanligt.

hörs imorn igen, då blir de ut med Bobby och jogga en runda, sedan en sväng till stan :)


lovely place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0