19 mars.

Gårdagen och idag har varit riktigt trevligt :)
Som sagt så var vi med Harald och sussie igår till idag, igår åkte vi stjärtlapp och tjockade oss, riktigt trevligt.
Idag drog vi en repa till piteå , jag och sussie gick på stan och de fanns mkt snygt vill jag lova er!
Jag inhandlade en Skinnjacka från vila, 20% rea var de på den,kostade 799 innan och nu fick jag den för 600 något sådant, och mamma betalade :]

sen köpte jag ett svart linne för 99 kr på Gina, sen en kort kofta på veromoda för 50 kr, alltså rea på den med :)
är riktigt nöjd!

Nu ikväll har jag varit med albin, sett film och såå:)
Och nu har jag nyss kommit till stan, sitter hemma hos Jonatan.

Imorn blir de hem till Fäll igen, ut och köra Bobby en sväng och sen packa inför lördagen då de bär av till Fjällen igen:)
Kommer troligast att komma hem på onsdag till veckan om de går som planerat.

Skriver mer imorn, hej hopp och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0