18 mars.

Idag ska bli en toppen dag! hoppas jag iaf, de kan ingentligen inte bli dåligt eftersom min älskade sussie och Harald kommer hit till fäll och hälsar på :D weeiii!

Dagen kommer vell se ut såhär

*Promenad
*ut och rida Bobby
*duscha
*harald och sussie kommer
*hitta på ngt kul, typ stjärtlapp i vältan!
*grilla
*laga middag (bacon sås med vitlök och svamp, muuums ;) )
*in med hästar
*se film eller ngt annat kul.


Alltid kommer vi på ngt :)
Nu ska jag ut och gå en runda, sen skotta skit och göra klart för kvällen, sen ev ta mig en ridtur.
Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: mican

hihi ingen orsak, hoppas läsnignen är bra :P ahhaa.



Jag far till Sorsele på fredag kväll. men torsdag och fredag dag har jag tid =)

2009-03-18 @ 12:37:34
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0