17 mars.

Hej hopp, gud så tråkigt jag har! vad mer än det ska jag säga?
varken jag eller Jonatan har fantasi nog för att underhålla varandra (misstolka inte de där :P )
Han ska ut med ETn nu och kolla så den fungerar, är garanterat tillbaka om 15 min igen.
Och jag då, jag ska nog ut och rida en sväng tror jag, tar ca 1 timma , men vad händer sen då?
åhh va jobbigt.

En god nyhet är iaf att mamma ska sätta in lite pengar på mitt konto, som jag ska få jobba av lite eftersom, kungligt säger jag om det! nu har jag råd att titta på ngt igen, kanske, litegrann.
Ännu en god nyhet är att Harald och sussie kommer imorgon :) ! de blir mysigt, jag ska tvinga ner sussie i vältan med stjärtlapp! hahaa så hystersikt roligt det skulle vara, nästan så att jag måste testa de själv annars :P
sen blir de vell tjocka oss som vi brukar, framför en trevlig film :P är filmen otrevlig så lyckas vi ofta få till det endå :P.

En trejde god nyhet är att jag ska göra tacolasagne till middag idag, hur underbart är inte det då?
blir göra lite matlådor sen som vi kan frysa in, då blir man lycklig sen då man öppnar frysen och ser taco lasagne ligga där i en låda och säga-ÄT MIIIIG! tjoohoo, bättre än så blir de nästan inte tror jag.

Har även varit hurtig och gått en promenad med vizzla nu på förmiddagen, blir en till i afton hade jag tänkt.
Nu ska jag pallra mig ut och ta in Bobby, och bege mig utåt en sväng. Först måste jag styra upp snön på taket , de ser riskabelt ut att ställa sig i stallgången!

hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0