16 mars.

Vädret är fint även idag, dock blåser det en hel del, men de spelar ingenroll, hästisarna får vila idag endå=)
Bobby har haft en rätt hård vecka , men de behöver han, nu är de hård träning som gäller!

Jag känner mig fruktansvärt desperat, jag behöver verkligen pengar! och fråga mig inte hur jag ska få tag i dom?
 måste ha mig ett jobb om detta ska funka, jag har inte råd att ha mina 2 hästar annars.
hoppas innerligt att Bobby springer in lite pengar, de behövs mer än någonsin!

Jag är skyldig mamma och pappa så mkt pengar att jag inte ens kan räkna till det,
Dom betalar stallet, värmen och allt de där, dom hjälper mig med Hö kostnaderna och hjälper alltid till om de fattas ngn krona till hovslagare, som de gjorde idag tex. Jag hade lyckats skrapa ihop 1100 kr själv, sedan fick jag "låna" 500 kr av mamma för att jag skulle kunna betala. Och mitt samvete klarar snart inte av det, jag vill inte ta imot dessa pengar!
Jag har typ skulder upp över öronen! uusch, kan ingen ge mig en trisslott med typ 150 miljoner i vinst på?
Helt seriöst vet jag inte vad jag ska göra.

får se om jag får sommarjobb på hemtjänsten, då är de vell bara ta det även fast de känns surt som fan.
Och sen bara hoppas och hoppas lite till att allt kommer gå vägen för Bobby.

jag har inte en krona att leva på nu framtill studiebidraget!
och när de väl kommer så kommer jag måsta tanka bilen, och de är minsan verkligen inte gratis!
sen vill man kunna unna sig ngt oxå, men de kan man nästan glömma :(

Funderar på om jag ska höja priset till 150 på mina klippningar, tar 100 kr nu och de är faktiskt väldigt billigt.
150 kr är oxå väldigt billigt , och varenda krona jag tjänar in går åt mina hästar,alltså till välgörenhet enligt mig ;P
Nejmen, varenda krona jag får in är fruktansvärt betydelsefull! jag behöver det.

jag ska ta och skriva ut ett papper och hänga upp på konsum och reklamera lite för mina klippningar, och hoppas på att många hör av sig. Har 2 klippningar nu på onsdag, så de blir 200 kr där iaf, bättre än inget, absolut!

Ska ta mig en promenad med Vizzla nu, hänga upp lappen och sedan hem och börja med middagen.
efter det skotta och göra klart i stallet, och sedan invänta Jonatan.
hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0