16 mars, inlägg 3.

Jag har verkligen haft jätte tråkigt ikväll, allt har känts jobbigt oxå, undra om de är med att man går mot ljusare tider , jag sover alltid sämre då .

Ikväll har jag iaf mest suttit framför datorn, sett tv och varit i stallet .
Tog ett beslut oxå, och de är så stort som att jag ska sälja min slutburk som suttit på skotern, så extremt behov av pengar trodde jag inte att jag skulle bli! men tydligen, hoppas bara att ngn köper den, vill ha pengar nuu.
Har pratat med mamma om de här med att föra över pengar osv, tydligen så är de inte så smart att göra just nu, men jag tror att jag vill göra det endå, de är endå jag som bestämmer över mina pengar.
Om jag för över 3 tusen så kan jag lika gärna sätta in dom sen, så få dom växa och bli stora då jag känner för det.

De känns som att de är i den här åldern man ska passa på att göra saker, det är snart dags att bli vuxen ordentligt och ta ännu mera ansvar än vad man redan gör. så jag vill passa på att njuta av livet, till en viss del iaf, jag menar inte att man ska spendera pengar som smör i solsken, utan med måtta, så ska de vell alltid vara.
Men jag kan inte ens det, de blir ingenting över åt mig själv! varendaste krona går till hästarna, eller till att tanka bilen eller skotern.

Har även kommit på en sak, som jag ska börja göra varje dag här i bloggen.
Och de är att skriva "dagens + och dagens -"
då ser jag vad jag har gjort bra, och vad jag gjort mindre bra, eller saker som är bra, och saker som är mindre bra.
Ni fattar antar jag?

så jag börjar redan nu!

Dagens +
 *Jag har gått promenad
*Våren är här


Dagens -
*Det är slaskigt och finns bara 1 väg som går att köra häst efter nu.
*Jag är i stort behov av pengar!
*jag har haft riktigt tråkigt.

Nu väntar jag på att Jonatan ska dyka upp, då blir de sova på dirren, jag är trött.
Höres imorn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0