15 mars.,

Vilken otroligt underbar dag de är ! solen skiner och de är jätte härligt ute, mums!

steg upp vid halv 10 och tog ut hästarna, åt fruckost och sedan vid 11 kom jessika hit och vi tog in hästapollarna igen och gjorde dom redo för en ridtur i de fina vädret :), Jessika fick rida på Bobbyloppan och jag red Macho som förövrigtvad hur snäll som helst idag, om man bortser från några bakutsparkar i traven, men de är lindrigt :)
Red i bara ridbyxor och tjocktröja idag , gud så härligt att inte behöva klä på sig halva garderoben för att inte frysa ihjäl, ge mig sommar nu ngn? jag läntar verkligen.

Efter ridturen hjälpte jessika till i stallet, så allt är klart för kvällen .,

gick in och bytte om och tog azzi med mig och gick mot grabbarna grus som var i postbacken och hoppade, dom försöker klara backflip, och än så länge har dom inte riktigt tagit sig runt, men är nog inte lånhgt borta.
jag vågar knapt titta, är så rädd att ngn ska få crossen över sig eller landa konstigt och göra sig illa.
Tur iaf att de är mjukt i all denna snö, men de spelar nog ingen roll då crossen kommer över dom.?

Har ätit lunch för ett tag sedan, grabbarna for ut igen nu och jag kände att jag var tvungen att vara inne en stund.
Jag är så himla trött nu förtiden, jag vill bara soova, men kan nästan inte det heller? jag undrar va de riktigt är.
Sen har jag så ont i höften, mamma skulle ringa Bert-ola nu på måndag och boka tid så jag får fixa ryggen och höften, ska bli skönt! synd bara att de blir samma visa igen efter ett par veckor, de håller inte i sig länge tyvärr.

Nu hade jag tänkt ta och gå ut och gå en sväng, ta lite bilder i finvädret och sedan gå förbi grabbsen och titta hur de går, vill juinte missa ngt :P!

vi hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0