13 mars,inlägg 2.

Dagens humör: trött, men glad
Dagens önskan: att jag hade mer pengar
Dagens jag hatar: att jag har alldeles för lite pengar
Dagens fundering: hur jag ska göra med allt
Dagens jag känner för: vet faktiskt inte
Dagens smink: lite mascara och rouge
Dagens klädsel: ljusa tajta stuprörs jeans,vitt linne och grå foxtröja (Jonatans)
Dagens köp: inget
Dagens misstag: vet ej, men dagen är inte slut än
Dagens längtan: sommaren!!
Dagens träning:  hämtat posten;) , ska ut och gå sedan
Dagens samtalsämne: Hur jag ska göra med saker och ting
Dagens kärlek: Jonatan
Dagens väder: grått och trist, men + grader! me like.
Dagens drog: MAAT
Dagens jag vill inte: skotta skit och laga mat
Dagens måste: skotta skit,laga mat, osv osv


De var så snopet idag då jag skulle till konsum för att köpa nässpray, väl där så plockade jag lite godis i en påse, är ju faktiskt fredag ;) sen gick jag till kassan och bad om en nässpray och sedan skulle jag då betala.
Tog fram kortet och drog det, men icke, de gick inte! kön bildades bakom mig och jag kände hur jag bara ville sjunka genom jorden, uusch så tragiskt! testade igen och de gick inte då heller, så jag fick helt enkelt lämna sakerna där och fara hem till Jonatan igen, usch vad jag skämdes, de där är typ de pinsammaste jag vet! särskilt när jag skulle handla godis, står jag där och ser gluppsk och desperat ut och sen har jag inte ens pengar o_0

sa att jag skulle komma senare oxå och betala sakerna dum som jag var, vågade iaf inte fara dit igen och lär inte göra det heller ngn fler gång, så risigt :P haha.

Så mina planer sprack ju att fara på royal iaf, slut pengar på kortet är inte alls bra, sen har jag skoning på måndag vilket kommer gå på 1500 spänn, tur att jag har min besparing här hemma, men efter att jag betalt det så har jag seriöstinte många kronor över! sen är de typ tusen år kvar innan studiebidraget oxå, jävla skit.
jag skulle vilja ha ett jobb, iaf så man fick strö jobba lite då och då, eller så önskar jag att jag hade en elit travhäst som spragn in 100 000 i månaden åt mig! vore inte så fel ;) , äsch, sluta drömma mia och tillbaka till verkligeheten, jag är pank, jag lever på min pojkvän, jag är desperat och jag älskar mat. tragiskt,men sant.
men jag kan säga att alla mina pengar jag hade på kortet har jag slösat på att tanka bilen! och en gång ätit på frasses:]

sen så erbjöd sig min Jonatan att köpa en fodersäck åt hästarna idag, hur snällt var inte det?
även fast han knappast kommer ihåg det så kände jag endå snällheten i han :P
självklart ska han få¨igen dom pengarna så fort jag får råd, han får gärna betala för annat, typ mat å sånt :]
men hästarna ska han faktiskt inte behöva stå och betala, så lågt sjunker jag inte.

Planerna för kvällen är så stora som att jag ska ta mig en promenad, skotta åt hästarna och ta in dom och sedan slappa framför tvn, helst med en stor påse godis, men de skippar jag, jag ska bli nyttig igen har jag bestämt.
Forstätta med mitt GI ätande som innan, blev ur spår nu när den där kallperioden var här, då gick jag knapt utanför dörren! men nu ska jag försöka ta min amorgonpromenad som faktiskt gjorde underverk! och sedan äta bättre och bara onyttigheter i viss mängd på helger. punkt slut!

Imorn blir de ev stan, fest ryktas de om, men inte för min del iaf, ska vara duktig och bara vara nykter och titta på isåfall om de blir så att man ens pallrar sig dit? det återstår att se. annars blir de sitta hemma och dega antar jag, Bobby ska ut! inte att förglömma, de är viktigt!

Söndag kommer Harald hit, tyvärr ingen sussie :(  (ledsen i ögat)
Harald får vell duga helt enkelt :P haha, de blir nog bra.

sussie, när ska vi göra våra kyckling wraps? jag är råtaggad!! ;)

Kommentarer
Postat av: emmali

fredagar och måndagar, men jag har fullt med kunder till veckan, men kan kolla hur det är veckan efter det. :)

2009-03-13 @ 22:00:43
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0