12 mars,inlägg 2

De blev mkt som jag ska hinna med ikväll.
ska ut och köra intervaller nu, jag vet att jag är seg, men bättre än aldrig!
sedan ge hästarna för kvällen osv.

Duscha och göra mi i ordning, tanka bilen och sedan dra mot byske.
prata med mamma, fortsätta resan mot staden och sova hos Jonatan.
Imorn ska jag in på royal och köpa foder, dra till byske och färga håret på maylena och sedan hem till fäll och ut med Bobbyloppan.

Funderar föresten på att dra till travet en sväng och prata skit med christer, var ett tag sedan.

Näeejj ta tag i skiten nu mia, ut med dig!
hörs imorn igen.


Kommentarer
Postat av: emmali

Ja okej det förstår jag!

ja men nog skulle jag kunna göra det nog, inga problem!

2009-03-12 @ 19:29:27
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0