11 mars.

Igentligen har jag inte riktigt tid att sitta här just nu.
Har typ haft fullt upp sedan jag slog upp ögonen, men de är ganska trevligt .

vaknade upp hos Jonatan halv 11 , vi åt fruckost och sedan gjorde jag mi klar för att bege mig hemmåt,
svängde in på Ica Maxi och köpte hårfärg åt maylena och en liter havremjölk åt mig själv :]
sen brassade jag till byske och sprang in hos mamma en stund, drack kaffe och sedan begav jag mig mot fäll.
Väl hemma så packade jag ner saxen osv och brummade till Siri, en tant som bestältt klipp och färgning.

Så nu har jag just kommit därifrån, tjänade 200 kr :)
Imorn kommer de en 5 årig pojke och ska klippa sig, tjänar 100 kr.
sedan på fredag ska jag färga håret på Maylena, 100-200 kr där med, så iaf så har jag tjänat minst 400 i veckan :) rätt värt!

Nu ska jag ut oh Köra Bobby en sväng, de blir nå intervaller i backen, sedan skotta i stallet, ta in dom.
göra middag och sedan bege mig mot Emelie och rida med henne.

Jonatan hade tänkt komma ikväll, men han hade vist lovat harald före, så jag blir ensamen :( ! kom och tröst ät med mig?
haha. äähh. hörs sedan!
                                   
Jäkla tjuvar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0