10 mars,inlägg 2

Vaknade upp i stan i morse efter en jobbig natt, steg upp kvart i 8 , hade tid hos tatueraren kl 9.
Gjorde mig i ordning och åt lite frulle, sedan ringer sussie och berättar att poroma nyss ringde och sa att han skulle bli enhalvtimma sen, jag dog! de är fan 3 gången han gör såhär nu, nästa tatuering blir inte hos honom iaf.
Halv 10 skulle vi få vara där, så jag segade mig ett tag och sedan brassade jag med pärlan in mot staden och mötte upp sussie, sen gickvi in för att få våra tatueringar ifyllda.

Då babblar snubben på i över 1 timma innan vi får börja!
sussie fick göra sin klar först, de blev dock mindre underhållande den här gången , inte lika brutala grimarser :Phaha!
sedan då hon var klar var de min tur, såklart efter att han tagit en paus, jisseees.

vid kvart över 12 tiden var vi klara, hade vi fått börja i tid så hade vi vell varit klar iaf vid 11.

Vi mötte upp våra karlar och drog på 3 kronor och tjockade oss med godmat,
sen drog jag mig mot Byske och förberedde mig inför arbetsintervjun, som gick bra tror jag.
Men troligast får ngn annan jobbet..

efter att jag tjollrat på i byske for jag hem och tog in hästarna, Borstade lite på dom och pussade upp dom.
efter det tog jag min en varm dusch och gjorde mig klar för stan ännu en gång.
Fika med Sussie på waynes (eller ngt sånt? vi låtsas att de heter så ;P ) och massa prat, skönt att få prata med ngn.
sussie , du är guld!

Nu sitter jag hemma hos Jonatan, vi har en del att gå igenom, så jag ska dra mig nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0