9 juni,inlägg 2.

Hemkommen från banan ganska nyss, Jami skodde om före körningen (vilket jag inte gillade,sa även det)men han tyckte de var smartare eftersom Bobby kommer vara anfådd och svettig efteråt, så båda hade vell sina rätt.
Körningen gick iaf jätte bra! fast dom första 2 varven såg han lite "bak halt" ut, ömmade lite troligast pga att han var nyskodd, vilket jag förstod att han troligast skulle göra, men sen 3 varvet och resten såg de kanon ut! dock inga högre hastigeter, han körde kring 27-28 .

Efter körningen så var Jami väldigt nöjd med honom! han hade kört Bobby 1 gång förut i lopp och då hade han varit bedrövlig i kurvorna, nu syntes ingenting, så han tyckte de var jätte bra och var väldigt nöjd ! även jag :P
Christer tittade på oxå och även han tyckte de såg kanoners ut, så de känns bra, de måste jag säga :)

selade av och sedan bar de av in i duschen, Bubbeen tyckte de var jätte mysigt, han njöt i Maaass :P sedan sprutade han ner mig med vatten så jag blev dyng sur -.- som vanligt ! , efter dusch lastade vi och drog oss på OK och köpte en korv å en cola, gött!

Nu är jag hemma som sagt, har kylt ner Bobbys ben och sedan sprayade jag in honom i myggmedel , blandade hans foder och sedan fick han gå ut i hagen ,Macho blev väldigt nöjd då vi anlänt :)
Tog in han oxå och gav han en kur med myggmedel, och han har faktiskt blivit jätte duktig med sprayflaskan! lite spänd blir han men han ställer sig inte på bakbenen längre och snör sig åt alla håll, rätt skönt ;P

Snart kommer Jonatan hem från kiosken, han har jobbat med mamma, blir pizza till middag och sedan ska Jonte få slinga mitt hår :P tro det eller ej, men han är faktiskt ganska duktig! han har tillåmed klippt mej en gång :P
Sedan blir de en tidig kväll, ska upp kl halv 7 imorn, börjar i hemtjänsten kl 8 till 12, sedan börjar jag om igen kl 18-21,30 och efter det ska jag köra till stan, locka emelies hår och sedan bege mig mot ursviken, stiga upp kl säkert halv 7 då med och fixa jennifer inför studenten, blir en tung vecka detta ;S

slänger in en bild från banan idag, mer än så blev de inte, jag var så koncentrerad på Jami och Bobby :P




återkommer senare om hur de blev med håret, kan bli intressant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0