9 juni.

Finväder idag!
har som sagt sovit i stan hos Jonatan inatt, slingade håret på hans syster och sedan lockade jag det med locktång, skulle kolla hur de blev eftersom vi tänkt locka det på studenten, riktigt bra blev de iaf så att så får de bli :)

Nu är jag hemkommen från stan (för ett tag sen), mamma fick ta ut hästarna åt mig i morse, Macho hade varit snäll, Bobby därimot hade blivit rädd för ngt och börjat dansa runt mamma, stackarn, hon som blir så rädd :P
men de hade gått bra, vilket är huvudsaken.

Jag ska strax bege mit utåt och börja fixa Bobby, packa lite saker och sedan beger jag och pappa oss mot stan, Mickonen ska köra och sko om honom, sen ska vi byta bil med Christer, han ville testa mammas skoda nu när han ska ner till sundsvall med Marokhan och starta, ville känna hur bilen är att dra med .

Nej ut med mig! har inte tid att sitta här, bilder kommer sedan, blir bara mobil bilder , slut ström i digitalkameran -.-

Hör sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0