8 juni.

Hemkommen efter att ha suttit på möte i byske om hemtjänsten hela dagen, började kl 10 och räckte till halv, sen var de typ bara massa onödigt som man redan viste sedan innan -.- eller onödigt och onödigt, klart de är nödigt att veta hur man ska göra , men de får man ju lära sig på inskolningen ? , Jennie hade jag iaf som sällskap, tur var vell det :P
sedan fick jag såklart ett skrattanfall, distriktarn var där och pratade om medeciner och frågade då mig jennie och en till tjej om vi var undersköterskor, och på ngt vis fick jag de till -är ni buskar alla 3 eller?
Och såklart kunde jag inte hålla mig och började TOK skratta! och då hade hon hunnit ställa en till fråga om inculin sprutor, om vi kunde ta sådana :P så då trodde hon att jag skrattade åt det, jisses så pinsamt de blev, tur kärringen hade humor :P

som sagt nu är jag hemma, har gett hästarna hö och bobby har fått sitt eftermiddas foder, ska snart byta kläder och bege mit mot stan hem till jonatan, ska slinga håret på hans syster och testa locka hennes hår inför studenten på Torsdag.
Sen mina vänner, så kanske, bara KANSKE de löser sig med stadsfesten! har hittat en som inte jobbar då, och förhoppningsvis så kan jag byta med henne, de vore guld isåfall! men ska inte förvänta mig ngt, då blir jag bara ännu surare om de blir så att jag inte kan fara -.-

imorn blir de stiga upp vid 10, pallra sig hem till Fällfors igen och börja fixa Bobby inför banan, ska vara där kl 15 då Mickonen ska köra och sedan sko om honom, jag hoppas att de kommer gå bra, men de tror jag att de gör.
ska passa på att ta lite bilder imorn då jag slipper köra själv! de får jag inte glömma bort.

Nej, nu ska jag fixa lite i stallet innan jag drar, Jessika tar in hästarna åt mig ikväll, GULD !

hörs sen.



HAHAHA, vi ser lyckliga ut ;) !


Kommentarer
Postat av: sussie

HAHAHAHA alltså micuuu, jag tror bara du kan lyckas med en sån där grej :P buskar...du är så jävla cute, jag ska äta dig! aaaah...:D tihi

2009-06-08 @ 21:48:33
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0