5 juni.

hästarna är ute, jag har ätit fruckost /lunch, och nu sitter jag här .
ska snart bege mig ut i stallet och packa ihop lite saker som ska med till banan.
Fan vad kallt de är ute idag föresten, bara +6 grader -.-? vad händer med sommar vädret?
Kommer att måsta köra med jacka på idag, kul när de är juni?

Checkade in YR.NO och de ska tydligen bli bättre till veckan, betydligt varmare, vilket jag hoppas!

Nu ska jag börja göra mig klar, packa saker och sedan göra i ordning Bobby för avfärd.
hörs sedan då jag kommit hem igen.


Kommentarer
Postat av: My

Har du någon aning om vad jag ska ha för avstånd mellan bommarna?:)

2009-06-05 @ 12:34:58
URL: http://cryingcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0