3 juni,inlägg 2.

sådär ja, då var man hemkommen från piteå (för ett tag sedan faktiskt)
klippningen av Bejliz tog ca 1,30 timmar , ganska drygt att sitta där och titta på, men samtidigt var de ganska trevligt :)
Efter klippningen for jag och pappa på drive in på max, mums ;) nyttigt!

sedan drog vi oss hemmåt, och väl hemma tog jag ut mina hästisar , tog in dom innan vi for för de regnade så mkt -.-
jag tror mina hästar har ngt imot mig idag, dom vill trampa på mina fötter hela tiden! ? undra om de är för att jag går omkring i foppatoffler och dom vill vara lite jävliga :P? eller så är dom bara allmänt klumpiga idag.

Har just suttit och gjort en beställning på Börjes, fyfan vad mkt man får för pengarna! helt galet.
jag har bestält ett regntäcke, check bett, halsförlängare,lädergrimma,flugkräm och bluespray (sårspray) för endast 875 kr med frakt! :O , bara regntäcket skulle jag ha måsta betalat minst 1000 kr för om jag köpt de här på royal, om jag ska ha ett vettigt. Det jag beställde nu från Börjes kostade 398 kr och de är ett likadant som min Macho har (fast annan färg) som hållit i 7 år , så de är lätt värt det! men ska inpregnera det endå direkt jag får hem det, så håller de ännu bättre.

sedan nästa månad ska då jag fått lön ska jag beställa ett par nya tömmar tror jag, har ett par sprillarns nya men dom är av syntet (jag hatar syntet material -.-) styva och äckliga, ett par i läder kostade bara 300 kr (och då har jag avrundat de till de högre), dock vet jag inte hur kvaliten är, men fullt dugliga borde dom vara iaf :), har ett par lädertömmar nu som jag älskar! men som tyvärr har börjat göra sitt .

Nu ska jag bege mig ut i stallet, skotta och göra klart för kvällen, ser ut som de snart ska börja regna igen, och då måste de vara klart så guldgossarna får komma in.

hörs seen!



Bejliz nyrakad ;)!

Bobby                    Macho
sen har vi då Guldgossarna som var väldigt nöjda över att få komma ut igen i afton :*
                      

Kommentarer
Postat av: Camilla

tömmarna från börjes är värdelösa! KÖP INTE!

2009-06-03 @ 22:17:02
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha då är vi 2! Min mamma gnäller och säger att hon hoppas att hon åtmindstone får se min riktiga hårfärg igen innan hon dör hahaha!



Pållen trivs utmärkt enligt rapporterna jag fått! Ponnyerna har tydligen blivit superbra kompisar och står och slickar på varandra och är värsta kära och grejer, haha! Helt perfekt ju :)

2009-06-03 @ 23:05:59
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Camilla

JA! En bekant hade dom och ena handtaget lossnade i ett lopp, jävla näöra att bli katastrof....

2009-06-04 @ 09:13:26
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Sussie

Så det löste sig med ditt jobb? :D att du inte behövde jobba till den 23? :D

2009-06-04 @ 16:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0