29 juni.

Fy åt fan vilken hemsk natt de varit inatt, de har varit så varmt att jag klibbade fast i lakanet och fick svårt att andas :O! sen blev de inte bättre för att Jonte låg och putade med arslet så jag höll på flyga ur sängen ett antal gånger, sen låg även han och klagade på att de var varmt som fan, så de är vell de vi gjort inatt, klagat ! inte mkt sömn precis.
Men jag lever ,får nöja mig med det?

sen har dagen inte varit den bästa hitills heller, har haft sån otur! hade först borta mobilen och hittade den sedani tvättstugan i en sock? 0_o va fan gjorde den där?!? , sen tappade jag bort min nässpray (ni kan tänka er min panik)
sedan så slog jag sönder armbågen i garderoben då jag letade ett linne, och sist men inte minst så fick jag kokande vatten på magen nu när jag kokade spagetti , börjar jobba nu kl 15, jag gruvar mig -.-

Ikväll blir de då verkligen ingen ridning, de lär vell sluta åt helvete skulle jag tro :P!
men Bobby ska inte tro att vi är färdiga med våran "halt" träning, han ska lära sig att stå still, hästar som inte står stilla då man ber om det är nog en av de mest irriterande saker dom kan göra, så nu jävlar :P ska hålla mig långt ut i skogen så ingen ser oss, kan tänka mig att de ser hemskt ut när jag sitter där uppe och jävlas med han , iaf för folk som inte förstår sig på ;P


Nu har jag just duschat , ska blåsa håret och sedan göra mig klar för arbete -.- ge hästarna mat osv.
Ola är förövrigt i stan, jag skickade in han på Royal och köpa myggmedel och foder, så nu slapp jag det själv ;) najs!

nej nej, dags att göra sig färdig, höreees sen.


HÅRD träning på HÖG nivå väntar ;)!


Kommentarer
Postat av: Camilla

du får ta det lite lugnt, stå still i två sekunder, tre sekunder osv och öka inte intervaller förän han kan ;) till slut så!

2009-06-29 @ 14:31:12
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

MAN MÅSTE HA TÅLAMod med dom små liven ;)

2009-06-29 @ 20:39:00
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

precis rätt inställning!

tack så mycket :D

2009-06-30 @ 00:11:41
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0