25 juni inlägg 2.

Fyfan så varmt de är! inte nådigt, jag och Emelie har legat och stekt på playan idag, var tänkt att vi skulle bada, men man har blivit lite mesig såhär på äldre dar kom vi ganska bestämt fram till :P så de blev bara tårna som blev doppade^^.
låg bara på playan ca 1 timma, sedan pallade vi inte mer, drog ner på folkan och käkade ,sedan for vi upp till mig en stund och vattnade mina stackars hästar som verkar tycka de är rätt jobbigt i denna värme, helt förståeligt.

Nu har jag börjat jobba, är hemma på "middag" började halv 4 , var klar med första kl halv 5, sen ska jag inte till andra fören kl halv 7? -.- så lika bra att vänta här hemma då, är inte så jätte länge kvar till jag far igen.

Ikväll ska Emelie hit och rida, tror jag iaf? sen ska vi till hundtjärn och bada våra vovvsingar :)

Imorn är de jobb 7-12 ,sedan ev stan en sväng och kolla läget? annars blir de steeek i solen .
Mina hästar behöver ut ordentligt nu snart, men är alldeles för varmt på dagarna, ska tydligen bli ännu varmare nu mot helgen, blir Natt turer nu framöver då?

jaja, tillbaka till arbetet, höreees.


Min lilla Vizzla , här 7-8 månader. :]


Kommentarer
Postat av: emelie

grattis mia!! SPÅRARN ;)

vad gullig hon var där då den lilla rackarn ;D

2009-06-26 @ 00:53:33
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0