23/24 juni.

sådärja, jag ska fatta mig kort, är ruggit trött så jag pallar inte annat ;P
Var som sagt ner med Bobby på banan, värmde 3 varv på rundbanan sen körde jag 7 gånger 500 meter på rakbanan i 30 tempo, och han var så JÄVLA FIIN! älskade häst, han har verkligen fått tillbaka spännsten och sen var han otroligt taktmässig oxå, jag har nog aldrig känt honom så fin ngn gång tror jag, jag är så otroligt glad :)
Efter körningen blev de dusch, de tyckte han var MYS <3

När vi kom hem blev Macho överlycklig och skrek utöver sig, stackarn som varit ensam sålänge ;P

Ikväll har jag varit hos Emelie en stund, kikade på bilder som Camilla R tagit idag på hästarna, massor med fina bilder! sen fanns de gott om roliga oxå ;) hahah! sen for vi ut barbacka , jag på Hubbe och Emelie på Fari, var ruskigt mysigt!
Efter det hjälpte jag till att mocka å ge hästarna mat, duktig som jag är ;) sedan pallrade jag mit hemmåt och tog in mina älsklingar, som var helt överlyckliga över att få komma in! dom undrade vart jag varit så länge :P

Nu har jag just varit ute och gått med hundarna en runda, så nu ska jag lägga mig och sova, är hur trött som hellst!
sen imorn ska jag pallra mig till stan, umgås med harald sussie och Jonatan, kolla resor osv, ska bli najs! saknar min favorit sussiee :*

åh ja, inte blev detta inlägg så kort, men jag avlustar det nu.
Godnatt!





Mina älskade stjärnor, mitt liv,mitt allt<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, visst var en del bilder klockrena? ;)

2009-06-24 @ 10:26:53
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: sussie

Åh micu, skynda dig hit någon dag :)

längtar efter min micu :]

2009-06-24 @ 22:44:03
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0