23 juni.

Jag sitter här och är GRYMT sugen på cola! har tryckt i mig en kycklingbaugett från folkan som fruckost /lunch nyss, smakade riktigt bra det ;) men som sagt, nu har jag cola abstinens,tror jag håller på bli beroende av de? inte bra -.-
Förövrigt idag så har jag legat på altanen och solat, men samma visa idag igen, solen går imoln stundvis och de är gode irriterande :P men lite färg har jag fått iaf , vilket var tanken ;)

Tycker synd om hästarna idag, de är så varmt för dom, och dom dricker i sinne ! sen måste jag ner med Bobby på banan idag , ska köra intervaller på rakbanan, men skavärma på rundbanan först, sen efter det så lär bubbisen vara slut, så då ska han få sig en dusch innan vi drar hemmåt.

Crister är i ö-vik och ska starta Marokhan ikväll,vet inte vilket lopp och vilket spår han fick än, men jag hoppas att de går bra! jag ska hålla tummarna för det, ni kan ju kolla på Vinnare plus ikväll kl 21,30 , de ska jag kan jag lova ;)
Nu är de inte länge kvar innan jag förhoppningsvis ska stå och bita fingrarna av mig och halvdö av nervositet, Bobby plutt är inte alls långt borta nu, håll i hatten ! jag blir nervös av bara tanken :o

Måste in på Royal idag oxå och köpa foder! de får jag inte glömma bort.
senare ikväll ska jag dra till stan igen, ska sova hos Jonatan för att sedan imorn träffa Harald och sussie och gå in på resia och checka läget , kommer bli najs, och jag kommer att bli ännu mera peppad än vad jag redan är! jisses.

nej, nu regnar det! skönt för guldgosssarna ute i hagen.
ska strax ta in Bobby och göra honom klar för avfärd, hör av mig sedan om hur de gick .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0