22 juni.

haha alltså jag fattar inte riktigt vad de är med mig? :P gick och la mig igår just efter kl 12 , skulle upp kl 6 imorse och pigg som en mört vaknar jag av att väckaren ringde, jag är helt chockad över mig själv :P trodde jag skulle vara död på mornarna när jag måste stiga upp sådär tidigt, men icket, jag har fan aldrig varit piggare ! :P jag tror de var på tiden att jag börjar göra ngt^^

Hur som haver, har som sagt jobbar idag mellan 7-12, gick fina fisken! sen där kl 1 ville jennie att jag skulle hänga med till en tant som hon hade socialtid med, så då gjorde jag det, så jobb till kl 14 ungefär har de blivit idag.
Nu har jag legat ute på altanen och stekt litegrann, molnen går dock igen stundvis men varmt som fan är det! känns nästan som jag bränt mig i ansiktet, jag hoppas INTE -.-

Kl 17 idag kommer min Jonatan hit och ska äta med mig på Folkan som har premiär för i år idag :] ska bli mys! sedan ska jag ut och skritta Bobby en sväng, är så varmt idag för stackarna, sen skulle Jenny Rönnskär komma hit och rida Macho där vid 16 tiden, hon brukar få tjuvlåna honom ibland då hon är här på sommrarna .

Som ni kanske förstått blev de inte banan idag, utan far dit imorn ist, pappa var tvungen att fara till stan och hämta nå varor, så han hade inte tid att hjälpa mig -.- , men är ledig imorn så de spelar faktiskt inte så stor roll endåå.

Hoppas även på att jag får träffa Emelie och Camilla R imorn oxå! :D
sen Onsdag blir de stan och kolla resor med Sussie Harald och Jonatan, fy vad jag längtar till de blir augusti! ska bli så jävla najs att de inte är sant, sola bada och äta god mat i mass! då mår jag som bäst ;) hehe.

Nej, nu ska jag göra ngt vettigt, men fråga mig inte vad :P?
hörees.


Bjuder på en bild på min mamma från förra sommaren då hon kaxade och red Bobby ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0