19 juni,midsommar.

jobb i morse mellan 7-11, gick kanoners och jag var inte ens trött då jag steg upp kl 6, jag måste säga att jag verkligen toppen trivs med mitt jobb, jag hoppas innerligt att man får fortsätta litegrann då och då senare efter sommaren oxå!.

hemma nu iaf, ätit lunch och tagit fram kläderna jag ska ha på mig ikväll, sen har jag nyss fotat hästarna litegrann, Bobby försökte iaf bli fin och blev det oxå :) Macho därimot är som han alltid brukar, fin just då jag knäpper, sen blir de helt galet :P hahah! ni kommer förstå nu när jag lägger upp bilderna ;)

Fest ikväll iaf till tusen ! kommer inte skriva nåmer fören imorn, så jag önskar er alla en GLAD MIDSOMMAR! :D


Här har vi då Bobby



                          

sen över till Macho:


resten av bilderna såg ut såhär ;)

        
anledningen till att han grimaserar är för att han bänglade lös blomman som satt på sidan av grimman och tuggade sedan i sig den, smakade tydligen inte så bra som han hoppats :P hahaha ja, vad säger man.

Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV: Tack så jättemycket! :D



Din var verkligen superfin också, vilka fina hästar du har! :)

2009-06-19 @ 14:34:04
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, det 'är lugnt :D det var inte resan som var det jobbiga, det var att jag ghar fullt upp idan, men vi ses på tisdag ;*

2009-06-20 @ 10:54:17
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: V I L J A ♡

Hejsan! Hoppas du får en härlig kväll denna Midsommar Dag! :)

2009-06-20 @ 20:37:23
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, vad söta poabilder! :D

2009-06-22 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0