18 juni,inlägg 2.

Sådär ja, nu har jag jobbat min första kväll ensamen i hemtjänsten och de gick väldigt bra :) fast lite drygt var det, hade bara 3 st på 4 timmar , började halv 6 och sen skulle jag inte vara hos första fören halv 7 -.- satt på lokalen och tråkade ett bra tag, sedan drog jag iväg, var klar med alla kl 8 och då hade jag verkligen segat mig :P så när jag kom tillbaka till lokalen så ringde jag till de andra som va ute och frågade om ngn behövde hjälp, så jag fick ta karln som bor precis brevid lokalen ,och efter de fick jag gå hem , rätt chill endå :P

så nu har jag just tagit in hästarna, på tal om det så följde Jessika med ut idag, jag körde Macho och hon fick rida Bobby.
Blev en sväng mot vältan, och Macho var het som en spis och bockade å hade sig, var flera månader sen sist jag körde honom , och han som älskar att bli körd ! han var så glad stackarn :P , Bobby skötte sig fint sålänge han fick vara först.

Är rätt så Pepp inför imorn (midsommar), jobb 7-11 och sen på kvällen är de fet fest nere hos linus :D!
sen under dagen ska jag och Emelie ta lite kort osv , blir myys :)!

Nu snart kommer Jonatan, vi ska äta skink och kyckling baugetter, sen blir de soova i sinne, upp tidigt imorn.
så vi hörs! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0