17 juni.

Idag har jag hunnit med en hel del känns de som, är alldeles slut i huvudet ikväll -.-
steg upp halv 9 i morse, trots att jag sovit så lite dagen innan så vaknade jag självmant, vad händer?!?
tog ut hästarna och gav dom morgonmaten som vanligt, sen satt jag inne till kring 14, då gick jag ut och tog in Bobby och gjorde honom klar för en ridtur, blev inge banan idag, så jag bestämde mig för att rida intevaller här hemma ist.
Lätt sagt än gjort, Bobby var alldeles tokig! han galopperade på stället ( tyckte de var lite coolt eftersom han inte brukar galoppera ,blev nästan stolt :P haha) sen skulle han gå i form hela tiden, och han hatar att springa då, så han slog bakut och var lagomt nöjd :P,fick bli lite arg på honom en stund så han skärpte till sig ;P sprang iaf ett par vänder mot vältan och tillbaka, sen red jag hemmåt igen, man ska sluta då de går som bäst ^^

Kl 16 följde jag med Emelie hem till storbränna, hon skulle på dressyrkurs på ridskolan i ersmark, så jag hängde med och kollade läget, tog lite bilder med mobilen , dock blev kvaliten inte den bästa :P sen var de inte de lättaste att få till ngt snygt kort med mobilen när man stod uppe på läktaren, meeen ngt enstaka blev väll något sånär synligt :P
Efter ridningen där drog vi till storbränna igen, tog in Fari och turades om att rida honom lite, han är så fiin :)
tog lite kort oxå, men även dom blev rätt suddiga ;/ ska lägga in några som blev hyfsade iaf!

Emelie och Fari :)

Emelie och Fari.
















Jag och Fari ;P






Jag och Fari.






Sen avslutar vi detta inlägg med Emelie och Fari, nöjda efter turen ;) haha!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0