15 juni,inlägg 2.

Nu är jag så satans trött att jag inte vet vad , dags att lägga sig kanske? jag tror det.
I afton var jag och Jennie + några andra hemtjänst nissar på brinken och tog kort, efter det gick jag och jennie en repa på stan och kollade läget, fanns ganska mkt snygt men jag blir snåål, köpte iaf en söt klänning för 150 kr på Rea inne på veromoda, kanske ngt för stadsfesten? återstår att se. Hittade en jättefin kofta på Gina som jag måste köpa oxå.
Spenderade lite av mitt presentkort inne på kicks oxå, köpte hårfärg och hårspray + en brynplockare.

Efter stan drog jag hem och åt hos Jonatan, myste med honom en stund och sedan drog jag mig mot fällfors, skottade åt hästarna och sedan fick gossarna komma in från skitvädret.
Ikväll har jennie elin och Jeanette varit här, dom har slingar håret på mig (vilket gjorde ooont som saatan)
sen blev de riktigt riktigt knallorange, så imorn då jag vaknat ska jag pallra mig till byske och köpa ngn askblond färg , så får vi se om jag får bort det, såhär kan jag inte se ut iaf :P fyfan, jag hatar mitt hår, antingen skulle jag aldrig ha färgat de mörkt, eller så skulle jag aldrig färgat ner det från mitt svarta, trivdes endå i det :/ blir de inte bra imorn så får ve se vad jag gör , de är nog inte riktigt tänkt att jag ska vara ljsuhårig -.-


Imorn ska jag även som sagt ner med Bobby och köra intervaller på rakbanan, sen hämta ut avmaskningsmedel på apoteket oxå.

Nej, nu måste jag sova, jag är olycklig för tillfället, trött och ledsen över mitt hår :P
godnatt.

skulle kunna tänka mig att ha ngt sådant här, men frågan är ju hur de skulle bli när jag väl sätter de i håret, de är så typiskt, man blir ALLTID lurad av förpackningarna! förutom då man har svart, då kan de inte bli så mkt fel :P, får se om jag vågar testa detta imorn.


annars blir de ngt sånt här, kanske bara att inse att jag inte ska vara ljushårig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0