13 juni,inlägg 3, skärpning!

Alltså jag måste verkligen börja skärpa mig, ikväll har jag suttit och smuttat på en chokladkaka med Jonatan och druckit hallonsoda , INTE BRA -.- med tanke på vad jag redan stoppat i mig ikväll, typiskt mig att inte kunna stå imot.
Ni som redan är smala som pinnar, ni har en jävla tur! ring mig så byter vi kroppar.
Fan va najs de vore om jag kunde äta allt utan att de märktes! typ som Jonte, då hade jag nog ätit 24-7.
Så nej, nu ska jag skärpa mig, godis bara på helgerna! (iof så är de lördag idag) men de händer att jag smakar ngt då jag är in hos mamma på kiosken oxå :] , sen har vi fan 3 st hundar som behöver motioneras! så bara ut och promenera och cyckla i sinne, kanske man lyckats tappa ngt enstaka litet kg till i augusti då vi ska utomlands.

Nej, men jag tror de kommer bli bättre nu när jag börjar jobba oxå, då kan jag inte småäta om jag känner för det! sen måste jag äta min fruckost min lunch och middag för att orka med dagarna, så jag tror de styr upp sig, lite iaf.

måndag får jag veta om jag kommer att få ledigt stadsfesten helgen, tror ni jag är ngt nyfiken!?! troligast så kommer jag få gå 1 dag, men ev så får jag ledigt hela helgen, jag hoppas hoppas hopppaas i sinne, vore otroligt roligt!
annars får jag nöja mig med en av dagarna, de är bättre än inget, men jag ska inte ha så höga förhoppningar, vet som sagt inte om jag blir ledig i huvudtaget , men håll tummarna för mig!

Sen Midsommar, vad händer midsommar? 0_o har inte en jäkla aning om vad som sker förutom att jag ska jobba mellan 7-11, så kom med förslag!!
Midsommardagen ska jag iaf på trav, de är en tradition ! sen är de jävligt najs oxåå :)

Imorn måste jag hinna ut en sväng med Bobby föresten, hoppas att de inte regnar allt för mkt! men om de gör det så är de bara ta på sig regnställ och se glad ut, man är igentligen ganska mesig då de gäller regn, de är så mkt man tror att man inte "kan" göra, men va fan, söt är jag ;) men inte är jag gjort utav socker, så de får jag skärpa mig med oxå !

Nu ska jag sova, sen upp imorn till en ny dag.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0