13 juni.

sådär ja, ny dag med nya möjligheter!
tog ut hästarna och gav dom mat för ett tag sedan, sen har jag städat undan litegrann nere oxå så de ser lite ut som hos folk iaf, men långt ifrån "fint", men de kommer de vell aldrig bli i vårat hus.

Kl halv 12 kommer grannen och ska klippa sig, sen kl 13 kommer en liten 5 årig pojke från finnträsk som ska klippa sig, efter det måste jag göra mig klar fort som fasen och sedan bär de av mot Lappvattnet till Jonatans mormor och morfar + deras kusiner eller va fasiken de nu blir :P? studentkalas för Jennifer och deras kusin Jimmy, blir säkert trevligt.
Efter det blir de fara hem, köra Bobby och sedan ta in gossarna och ge dom för kvällen.

Imorn söndag ska vi nog vara med Harald och sussie, blir ingen sen kväll dock eftersom jag måste upp kl 06 på Måndag, börjar jobba kl 7-12 och sen 18-21,30 , jag LÄNGTAR tills jag får min första lön måste jag säga! men tyvärr får jag inte den fören i juli -.- suuger! men skatteåterbäringen är påväg tror jag! om den inte redan kommit? måste göra ett kontoutdrag idag och titta, de vore ju isåfall ganska så naajs :]

Nu ska jag väcka Jonatan, sen blir de fruckost, om jag hinner innan grannen kommer?
Hörs sen iaf.

    
 Jag vill utomlands NUU!

Kommentarer
Postat av: mican

jag vill å utomlands :d

2009-06-15 @ 00:07:53
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0