12 juni.

Går natten var den värsta natten jag varit med om på så många år! de var ett helvette, mer än så behöver jag inte säga.
Eller ni kanske förstår om jag fick ringa Jontes mamma kl 2 på natten grinandes oc fråga om jag fick komma in och sova, medan Jonatan låg hos sin pappa full som ett svin med 0 minne och ett jävla satans FITT humör!!!

i morse packade jag mina saker hos hans mamma och tänkte just dra mig hem, så kom Jonte, helt omedvetande om att jag var där, vi pratade iaf en stund och sen for jag hem.

Nu sitter jag här, har ont i huvudet och vill igentligen bara sova, men börjar jobba om 1 timma och vet inte om jag slutar kl 18 eller kl halv 10? hoppas kl 18, jag är så jävla slut.

Ikväll ska jag tröstäta Marängswisch i MASS! jag ska be mamma gå in på konsum  byske och handla så jag kan göra det
Jonte kommer hit oxå ikväll, hanjobbar till kl 20 så han lär vell vara här då jag kommer hem från jobbet.
På tal om det så ringde jag igår till lokalen och hörde ifall jag kunde få börja kl 15 ist för kl 8 på morgonen, för på morgonen skulle jag vara hos dom jag redan varit, och på kvällen var en massa som jag inte träffat ännu, så jag tyckte att de skulle vara bättre om jag fick följa med då så jag lär mig hitta överallt, vilket även dom tyckte.
Men tydligen så hade dom (troligast) ringt i morse där vid 8 då jag igentligen skulle börjat, mamma hade svarat men de brusade bara i telefonen, men jag misstänker att de var dom, det måste ju ha blivit ngt missförstånd? så jag gruvar mig lite för att gå dit snart -.-

Nej, ska chilla en stund innan jag beger mig, sen måste hästarna få mat innan jag far oxå.
Hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0