10 juni,inlägg 2.

snart blir de jobb igen från kl 18-21,30, sen hem och ta in hästarna! packa lite saker sedan fullfart mot stan, plocka upp emelie som är på moröbacke ,skjutsa hem henne och locka hennes hår, fara vidare till ursviken och sova.
Upp kl 06,30 ngt sådan antar jag? fyfan, kommer bli utbränd -.-

Sen fick jag jobb i helgen oxå, söndag från kl 8-16 om jag inte minns fel? har fan inte tid, men de ger pengar.

Har just tryckt i mig lite mat, gjorde spagetti med korvstroganoff, var inte så gott (hade ingen vanligt lök så fick ta vitlök och den smakade inte som den brukade ) men åt iaf och såg glad ut, pappa for för en stund sen och ska hämta hö i kåge, som sagt så hinner jag inte följa med eftersom jag snart börjar jobba igen, men jag hoppas innerligt att de är bra hö och att hästarna tycker om det! . Jami kommer om 2 veckor och ska sko om Macho, ska be att han tar med sig munstegen så han kan kolla om allt verkligen står rätt till i munnen på Bobby, jag misstänker att de inte är rikigt 100 än.

Nej, nu ska jag leta fram nå braller som jag kan ha på mig, sedan ge hästarna och efter de ta cyckeln och pallra sig mot jobbet, fan vad vuxen jag låter när jag skriver sådäre :P haha! en sak till, dom trodde att jag ganska så säkert kommer få fortsätta efter sommaren som de ser ut nu :D inte illa, fan bra.

Blir inge mer skrivet idag, de hinner jag inte, så hörs imorn!

sen måste jag säga GRATTIS till christer som var på Bergsåker med Marokhan på lunchtrav, Marokhan tog ännu en seger, en jävla snygg sådan! helt okörd in i mål trots tempot! propparna i öronen kvar oxå.  så GRATTIS GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: sussie

vi kan ju höras imorrn via sms om tid och så :) har match på lördag och samlingen är 13.45 i skelleftehamn så vi får nog träffas hyfsat tidigt ändå :)

om ni är med på det då? :)

2009-06-11 @ 14:26:22
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0