1 juni.

Godmorgon världen!
har inte sovit tills nu, även fast jag lätt skulle kunna göra det, är ruggit trött! men har man djur så har man, bara att stiga upp å se glad ut.

Ska snart ta in Bobby och börja göra honom i ordning för banan, pappa borde komma hem när som hellst tror jag?
Blir att jag kör själv denna gång med, men nästa vecka ska jag höra med Mickonen om han vill testa köra, så får vi se om vi måste fixa lite med balansen eller om de är bra som de är nu.

Ringde seket i morse oxå och frågade om hästägar kort, och de skulle man tydligen ansöka om själv, så jag gjorde det och ska mejla in en bild på mig själv senare ikväll, så då är de kirrat iaf :) toppen toppen.

Nej dags att bege sig utåt, hörs sedan då jag kommit hem!


Bobby och pappa :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0