sooova!

Nu ska jag snart lägga mig och sova, tagga lite för imorn kanske? känns svårt just nu, kommer troligast tycka de var roligt då jag kommer hem igen (snackar om halken)
Men just nu är jag inte peppad,känner ingen och vi ska vara där en hel dag ! har inte ens en telefon jag kan knappa på.

ikväll var jag och Jonatan förbi hans pappa och karina, de var typ 2 månader sen sist jag träffade dom ;S
eller nja, kanske 1 månad ,före jul någon gång iaf.
pratade på en stund där,sedan for vi och tittade på en 4-hjuling som jonatan nu har köpt :) han hämtar den imorn.
Efter det så drog vi till ersmark och tittade på då emelie red ett tag, sen drog vi oss hemmåt och nu är vi här, för ett tag sen.

Hästisarna har fått komma in ,har just gjort natt hos dom, och nu är de dags att göra natt för mig med så jag är pigg o till imorn ;) jippii! önska mig en trevlig dag!
mitt älskade långa hååår ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0