så förbannat jävla spårat.


kan börja med att säga förlåt för mitt tidigare "stav fel" menade fredag kväll ;)

gårkvällen började bra och var riktigt trevlig, sen spårade det ur totalt!
jag  blev så jävla full att jag knapt kunde stå på bena, spydde som en gris, tappade mobilen i golvet
och slog fel pinkod 3 gånger så nu tar jag mig inte in på den, FÖRBANNAT!!

Jag känner mig som en jävla idiot, och förlåt sussie!
var inte tänkt du skulle fira din 20 årsfest inne på toan med en alldeles för full idiot :(
Men jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig, utan dig vet jag inte vad som blivit .

sen ett tack till Jontes syster Jennifer som skjutsade och hämtade oss!

har spytt som en idiot inatt och kännts som jag haft magsår, fyfan! många timmars sömn har de inte blivit.
har just ätit lite mat och nu ska jag se film med Jonatan, kommer säkert somna:
ikväll blirde Fäll.

Kommentarer
Postat av: mican

jag sa att du inte skulle dricka sprti eftersom du inte tål det :( hoppas det är bäätre nu =)

2009-01-24 @ 14:51:23
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0